Regulamin świadczenia usług w ramach Centrumowej Poradni Zakupowej
§1
- Poniższy Regulamin określa zasady rezerwacji i prowadzenia usług w Centrumowej Poradni Zakupowej.
- Usługę świadczy Centrum Testów Patrycja Szebla, zwany dalej “Usługodawcą”.
- Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Testów Patrycja Szebla. z siedzibą przy ul. Mińskiej 65 w Warszawie.
- Każda osoba przed skorzystaniem z usługi zobowiązana jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
- Usługa prowadzona przez Centrumową Poradnię Zakupową polega na 20 minutowej rozmowie z doradcą, za pośrednictwem urządzeń i programów umożliwiających komunikowanie się na odległość z wykorzystywaniem sieci Internet.
- Użytkownikiem usługi jest każda osoba, która dokona rezerwacji terminu konsultacji, dalej w regulaminie zwana “Użytkownikiem”.
§2
- Rejestracja możliwa jest na stronie internetowej pod adresem: https://centrum-testow.nakiedy.pl/
- Aby dokonać rezerwacji terminu porady niezbędne jest zaznaczenie akceptacji niniejszego regulaminu, a także podanie następujących danych:
- Imię i nazwisko;
- Email;
- Numer telefonu.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest uiszczenie opłaty za usługę. W przypadku braku płatności, rezerwacja zostaje anulowana po upływie 60 minut od chwili zarezerwowania terminu usługi.
§3
- Odwołania konsultacji dokonuje się poprzez łącze udostępnione użytkownikowi na podany podczas rejestracji adres e-mail, przez serwis nakiedy.pl
- W przypadku odwołania rezerwacji na więcej niż 4 godziny od momentu planowanego rozpoczęcia konsultacji, usługodawca zobowiązuje się do zwrotu całości poniesionych kosztów na wskazane przez użytkownika konto bankowe.
- Odwołanie rezerwacji, w chwili gdy do spotkania pozostały 4 godziny lub mniej, wiąże się z utratą poniesionych przez Użytkownika kosztów.
§4
- Przed zaplanowaną konsultacją, Usługodawca zobowiązuje się do udostępnienia użytkownikowi drogą mailową łącza internetowego, za pośrednictwem którego odbywać się będzie porada.
- Użytkownik przed poradą zobowiązany jest do sprawdzenia jakości swojego połączenia internetowego oraz stanu technicznego urządzeń z których będzie nawiązywał połączenie z doradcą.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za spadek jakości usługi, spowodowany problemami technicznymi po stronie Użytkownika takimi jak: niska jakość łącza internetowego, zły stan techniczny urządzeń, z których korzysta użytkownik.
§5
- Użytkownik ma prawo do zgłoszenia reklamacji wykonanej usługi w terminie 7 dni od porady.
- Reklamacji dokonuje się drogą mailową na adres [email protected]
- Zgłoszenie reklamacji musi zawierać:
- imię i nazwisko użytkownika;
- datę i godzinę wykonywanej usługi;
- powód zgłoszenia reklamacji;
- Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 7 dni od jej zgłoszenia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji, Usługodawca zobowiązuje się do zwrotu poniesionych przez Użytkownika kosztów na wskazane konto bankowe.
§6
- W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie przepisy polskiego prawa.
- Centrum Testów zastrzega sobie prawo do modyfikacji przedstawionego Regulaminu w dowolnym momencie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.